hey mina vänner.

okej, nu är det såhär;

jag har tänkt att lägga denna bloggen bakom mig och så småning om starta en ny. för vet ni vad?! jag ska flytta... till en ny stad och till ett nytt land, ihop med min snuttis sandra och fyra grabbs. fredrik, basse, emil och tobias. det kommer bli galet och väldigt trångt, men himmla mysigt. 

jamän, ny stad, nytt land och en ny blogg.

på onsdag morgon börjar vår resa. jag har nog inte insett att jag ska flytta, det känns väldigt konstigt. kanske för att jag inte haft så många dagar att ta in det på, det blev nämligen klart i slutet på förra veckan. 

vill träffa massa människor innan jag åker, men jag kommer absolut inte hinna och det känns sjukt tråkigt. men jag kommer ju defenitivt hem och hälsar på någon gång.


jag får återkomma när jag startat den nya bloggen, så länge kan ni gå in och läsa mina vänner tobias och emils blogg. jag diggar den till max. den hittar ni... HÄR! nu ska jag äta pannkakor.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Så länge kan ni läsa www.norgeaventyr.se :D

2008-09-29 @ 19:51:44
Postat av: Emma

tobias, www.norgeaventyr.blogg.se!!! :p

2008-09-29 @ 19:56:35
Postat av: anna

NEJNEJNEJNEJNEJ. jag vill ju att ni ska vara hemma , bo hemma när jag kommer tillbaka till sverige. Dummaa er, men ja ska ta första tåg och hälsa på innan lämnar Sverige igen. Och du, jag saknar dig något enormt.

2008-09-29 @ 20:32:18
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: BÄTTANBÄST

Jaha? och när hade du tänkt att säga detta till mig?

2008-09-30 @ 22:19:18
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men WTF!!! Hur länge ska du gömma dig där borta då??? Hoppas ni får kul iaf, pusssssssisssar(L)

2008-10-01 @ 14:49:16
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback