carrie bradshaw och gudfadern.

mina ögon hänger inte riktigt med. jag har precis gjort i ordning några paket jag ska skicka iväg imorgonbitti och det var tillräckligt med ansträngning för att jag skulle bli trött. 
jag måste säga att det känns fruktansvärt skönt med fredag imorgon. jobb till ca. halv fem och sedan är det helg. skööööönt, skönt, skönt.

i dagens jobb var carrie bradshaw involverad och imorgon... gudfadern. spännande va?

näe, nu ska jag borsta tänderna och mysa ner mig framför sex and the city. (sandra, vilket avsnitt är du på? hihi)


anna, jag saknar och älskar dig!! en miljon pussar. 


Kommentarer
Postat av: Jossan

va pysslar du med för roliga jobb? haha

Postat av: Evelina

SATC är så bra :)

2008-09-05 @ 15:04:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback