otroligt oaktiv.

jag har varit otroligt oaktiv här på bloggen. det tänkte jag väga upp med lite bilder från den senaste tiden.

image983
förra veckan fick sandra körkort, det firade vi med champagne hemma hos anderssons.

image984
jag har ätit massa onyttigt. då menar jag massor!

image985
sandra in action.

image986
jag hittade en otroligt snygg keps i bilen som jag var tvungen att testa.

image987
i tisdags spelade vi minigolf. jag, sandra, jonas, tobias, robin och leo. jag kom 3:a.


okej, det var visst inte så många bilder. tror sandra sitter på en hel del på sin kamera men detta får räcka så länge.

imorgon ska vi till linköping. rix fm festivalen. kanske slutar det på något trevligt uteställe. vem vet?!

Kommentarer
Postat av: Bättan

Jovisst det blev väl bra, men jag saknar dreadsen lite faktiskt... men det känns väligt lätt och skönt!!

Postat av: Bättan

Just nu har jag just duschat är bakis som fan och måste cykla halvvägs till lindö för att hämta en grej åt pappa på odal. bläää... vad gör du då??

2008-05-30 @ 12:49:38
URL: http://knoll.blogg.se
Postat av: Tookskac

Very interesting & professional site.

2009-12-11 @ 11:44:52
URL: http://tookskac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback