Sugen på Norge, Danmark eller Finland?

Jag är hemma efter ytterligare en kanon dag. Informationsträffen var superintressant. Träffade Frida som också var sugen på Norge. Har inte träffat henne på en evighet så det var kul. Denna informationsträff var anordnad genom arbetsförmedlingen så är ni också sugna, kolla med dom om dom ska ha någon träff nära dig vartefter. Jag tycker absolut att det var värt att gå på det. Bra och intressant information!
Sen drog vi och träffade Anna, tog en fika på fräcka och kikade runt lite.

Mycket trevlig dag.
Nu ska jag nog fixa lite krubb. heyheyhey. och sandra, jag tror du kommer äga alla på posten.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

hallå? du missade de roligaste på hela dan, att du träffa mig oxå ;) haha hörs !

2008-03-05 @ 20:40:33
Postat av: Sandra

Det gick ju helt okej på posten :) hehe nu ska ja dit igen. Hörs sen snutt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback