look-a-like.

vi var i kanchanaburi, ett ställe i thailand. vi hade precis kommit tillbaka efter en utflykt och vi var påväg mot taxin som skulle ta oss hem. det var massor med folk och två utav oss hade hamnat lite längre fram. jag gick bakom dom och trodde att den fjärde och sista personen i gänget var precis efter. jag hade fel. hon hade hittat en ny person att följa efter, en person som hon trodde var jag. en man!  

image620
denna person som gjorde detta misstaget är min älskade.. kusin! jag tror aldrig att jag kommer kunna förlåta henne.

Kommentarer
Postat av: Jossan

haahhaahah

Postat av: Sandra

Hahaha det roligaste är ju att det är aslikt :D hahaha

2008-03-07 @ 13:18:02
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback