i'm home baby

trots det otippade vädret har jag haft en super-mysig dag med min älskling sandra. vi har spenderat dagen i linköping city. det osmartaste draget var iallafall att dra på sig strumpbyxor och tyg-pumps dagen till ära. mina fötter höll sig torra dom första tio minuterna, efter det har jag simmat omkring. 

det blev lite shopping, mycket goda bruschettas till lunch, en mummsig kaffe latte på george och en hel del skratt och prat. 

med mig hem har jag två par dojjer. skorna från vagabond är jag kär i. sjukt koola. diggar de från chicas jätte-mycket också. egentligen är de vita, men hittade ingen bild på de så ni får nöja er med de svarta.

 nu måste jag bara vänta på att detta väder går över så jag kan börja använda dom.



 

image704

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma, nästa dag vi slipper jobb så får vi göra om. Kan ju bli stressigt med allt jobb. Men nån lucka kanske vi kan få till Älskling? ;D

Postat av: Tu Madre

Ok, jag ska ha ne vanlig vecka som mammaledig: fika med vänner, luncha ute, gå på öpnna förskolan, umgås med barnen osv :) ha en bra kväll!

2008-03-17 @ 21:27:19
URL: http://TUMADRE.BLOGG.SE
Postat av: Liza

ååååh me want dom svarta!!!

2008-03-18 @ 00:17:52
URL: http://knoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback