Gravid?

Det mysigaste som finns måste ju vara att vara gravid. No-no, jag är inte gravid och har inte planerat att bli det på ett tag. Men klart man börjat tänka på det, jag är ju ändå 20 år. Jag får en såndär mysig känsla när jag ser tjockis-magar och när man ser hur lycklig tjejen ser ut. Men så ser jag vissa som verkar tro att världen gått under för att dom är gravida, vad vet jag, dom struntar iallafall i hur dom ser ut och går ner sig totalt. Käkar vad som helst, struntar i att ta hand om hyn, drar på sig ett par gamla urtvättade mjukisbyxor, struntar i hur håret ser ut. Hallå? Det är ju sexigt att vara gravid och sjukt mysigt. och man går ju och väntar på en underbar liten bebis som kommer förändra hela ens liv. Jag tror verkligen att jag kommer älska att gå runt och vara en tjockis! 

Kommentarer
Postat av: JOHANNA PE

det ser mysigt ut när dom är lyckliga:P men vissa ser ju lite små nere ut, men du emma:P nu ska jag sova, vi hörs imorn PUSSS

2008-03-05 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback