... att få bli inspirerad, att få inspirera.

jag älskar alla dessa känslor som uppkommer när jag ser en klänning, en bild, en väska, en person etc etc etc som jag blir totalt kär i. jag får fjärilar i magen. jag älskar att se filmer som inspirerar. jag älskar att bli inspirerad, på alla sätt. så många tankar, så många ideér. jag älskar att inspirera andra. jag älskar mode i alla former, på alla nivåer. jag skulle inte kunna leva utan det, att få känna den där pirrande känslan, att få bli inspirerad, att få inspirera.

det är min passion. och jag älskar att få dela med mig utav den.

Kommentarer
Postat av: matilda

jovisst har jag det, även fast det bara har vart jobb och jobb. själv då?

Postat av: Lexie

svar: ja supergott var det :D

2008-03-24 @ 23:48:32
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Ida

kanin pälsen är från Hollies
=))
ha en bra natt kram!

2008-03-24 @ 23:50:18
URL: http://thoursie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback