Återförenad.

Jag är hemma efter en helt underbar dag.
 
Äntligen återförenad med Amanda. Oh, det var så kul att träffa henne och vi hade så mycket att prata om. Mellan varven hann vi också med en hel del shopping och lite kebab. Liza kom även och joina oss ett tag och fällde några glädjetårar. Vi tre tog en fika och pratade vidare om våra upplevelser på andra sidan jordklotet. Framåt halv fem skildes vi åt, liza gick åt sitt håll och jag och amanda gick vidare till fika nr.2, hos farmor. Det var hur trevligt som helst. Det blev semla, läsk och prat om bland annat nätpedofiler. Klockan 6 infann jag mig på en informationsträff för nyföretagare. Intressant och sjukt mycket information att ta in. Kom hem därifrån vid halv tio. Nu sitter jag här och bloggar. Precis testat mina nyinköpta kläder. En kort stickad tröja, ett par byxor, ett linne, en skjorta och ett skärp. Nagellacks-remover fick jag med hem också. Toppen!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja du har inte lust att starta en firma med en annan ganska misslyckad person....? (ME)

Postat av: anna

kram och natti! hoppas du får en fin onsdag!

2008-03-05 @ 01:29:13
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Tonyalva

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-11-06 @ 13:41:12
URL: http://tonyalva.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback