angående debatt

enligt mig avgör man själv hur mycket man vill shoppa och känner att man har råd med
enligt mig avgör man själv hur påverkad man tillåter sig själv att bli av reklam och såvidare
enligt mig är det helt och hållet upp till var och en

jag är ganska så övertygad om att dom flesta vet att shopping endast ger tillfällig lycka. om man har råd, om man tycker att det är kul, vad är det då för fel?
jag tror absolut inte att folk som läser modebloggar känner sig pressade till att behöva köpa till exempel en väska för flera tusen och jag tror inte att dom mår dåligt över att läsa hur mycket vissa shoppar, snarare tror jag att det är inspirerande, att dom får motivation till att kämpa för att också kunna göra det. jag tror att det får unga människor att förstå att vem som helst kan göra det. starta eget, tjäna pengar. det spelar ingen roll vart du kommer ifrån, hur gammal du är, kille/tjej. det får unga att tro på sig själva. är inte det något positivt?

jag diggar
blondinbella


Kommentarer
Postat av: Dancing Stars

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback