stockholms-tripp.

hej-hej-hej.

kom hem från sthlm för ett litet tag sen. där har jag spenderat min dag med mina bästa vänner sandra och anna. det har varit super-mysigt.

kom hem med två t-shirtar från weekday och ett linne från acne. dessa ska imorgon packas ner i en resväska för att på lördag åker jag till spanien. jajjamensan. det ska bli så otroligt härligt. god mat, sol, bad, shopping och goda drinkar.


och ja, helgen som tillbringades på öland var hur kul som helst. kan ladda upp lite bilder så fort jag får dom utav ägaren.


nu är jag kissnödig och väldigt tlött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tack själv älskling. Ja hade super mysigt, o är verklingen kär i mina nya skor, hihi!

Postat av: Abdullahijeanette

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 10:01:44
URL: http://abdullahijeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback