Okej okej okej.

Först hade jag tänkt att dissa min blogg totalt, men vad ska jag då göra när jag absolut inte har någonting att göra.. som till exempel nu? Jag kan lika bra skriva.

Hej!

Som dom flesta säkert redan vet är jag tillbaka i Sverige. Det är kallt, det är tråkigt och jag vill tillbaka till Thailand. Dom två månaderna jag spenderade där har varit dom grymmaste två månaderna i hela mitt liv. Jag har upplevt så sjukt mycket saker och träffat så många underbara och inspirerande människor. Thailand är mitt andra hem och innan året är slut kommer jag vara tillbaka.








Kommentarer
Postat av: Liza

bra! äntligen en update!!! jag saknar dig! kan vi leka nån dag?

Postat av: Sandra

Skönt att du är igång med bloggandet igen Snuttis ;D

2008-01-29 @ 17:05:43
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback