Sportcitat

"Det gäller att ha känsla för feeling"
Göran Zachrisson

"Barcelona ligger 9 sekunder, 9 meter, nej 9 poäng efter Real Madrid."
Ralf Edström

"Hela bollen måste ligga stilla innan frisparken får slås."
Sven-Göran Eriksson, SVT under fotbolls-VM 1994

"Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk."
Arne Hegerfors

"Okej grabbar.....Nu vill jag att ni går in på plan som hungriga dvärgar."
Okänd förmåga

"Undrar vad oddset har sjunkit till nu? Det ökar i alla fall."
Lasse Kinch

"Hon hade två i det sista ligget."
TV-Sportens Carl-Johan Svanfeldt om Magdalena Forsberg

"Jag tror på teorin att om motståndarna gör 1 mål, måste vi göra 2 för att vinna."
Howard Wilkinson

"Jag känner verkligen för Magnus Swärd som varit så ambitiös och tränat så flitigt och som fick utlösning precis i denna match."
Christer Abrahamsson


"Jag kände att jag aldrig haft ett så bra skjut på flera år."
Magdalen Forsberg i Sportnytt efter sitt andra VM-guld i skidskytte

"Lugn grabbar, ni är inte ett dugg bättre än vad dom är."
Rolf Zetterlund

"Georgios Ka...nån grek."
Bengt Bedrup

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahhahaa så jävla bra!! kolla på filmen med buktalaren på min blogg, den är riktigt kul!

Postat av: Hugonathalie

Your website is extremely interesting

2009-05-27 @ 10:49:59
URL: http://hugonathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback