Norrköping city.

Mamma och jag fick med oss en hel del hem. Bland annat en outfit till mig som jag kommer ha i helgen. Jag älskar den, helt superläcker. Men det blir inga avslöjanden. Om ni är nyfikna på hur jag kommer se ut får ni antingen uppsöka mig i vimmlet på lördag eller vänta på eventuella bilder.
Utgången i helgen kommer bli min första i Norrköping på över 3 månader. Galet! Det ska bli hur kul som helst. Jag har heller inte festat med Anna, Sandra och Johanna på lika länge. Denna dag till ära bjuder jag tjejerna på middag. Jag känner på mig att det kommer bli en 100%-ig kväll.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att ni får det underbart :D
Ni får ju faktiskt inte glømma bort lilla mig som faktiskt kommer hem på onsdag kvæll.
Så snart ses vi Emmis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback