Fredag.

Idag fyller min älskade bror år. 18! Premiär ikväll. Tror jag är mer orolig än mamma och pappa. Han tycker säkert att jag är lite för överbeskyddande ibland. Men jag är ju trots allt hans storasyster. Jag hoppas iallafall att han får riktigt kul.

Min kväll består utav vin ovh Gossip Girl. Dagen inleddes med Gossip Girl och den avslutas på samma sätt. Jag är beroende utav den serien.

Var inne i stan och fikade med Tobias och Anna förut. Det var riktigt trevligt. Det blev lite uppdatering av vad som hänt den senaste tiden och prat om gamla minnen. Inte sett Tobbe-bobbe på en evighet.

Sitter och väntar på mat. Ikväll är det far som står för det. Hasselbackspotatis, fläskfilé och rödvinssås. Jag är så hungrig... och törstig.






Kommentarer
Postat av: Quickjohn

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback