typiskt.

jag kom på en outfit till helgen. jättebra, jättebra, jättebra. det enda problemet är att t-shirten jag blev sugen på och en gång hade i mina ägor slängde jag precis innan jag skulle hem från thailand. så himmla typiskt. t-shirten var verkligen super-kool och den skulle passat perfekt till min i huvudet koola, lite rockiga outfit. jaja, det är väl bara att grubbla vidare. nu lutar det nog mest åt h&m byxorna och acne tröjjan. men man vet aldrig hur det slutar, det är ju ändå ett par dagar kvar till lördag.

är det någon som vet hur vädret ska bli i helgen föresten? jag och min vän sandra ska nämligen vara hemma hos mig och för-för-festa och vi är så fruktansvärt sugna på att grilla. ja, det är väl bara att hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Liza

tyvärr har jag hört att det ska bli dåligt väder på lördag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback