style-style-style.

image837

hur snyggt är inte detta?
snygging-snygging-snygging.

Kommentarer
Postat av: malin (:

ah okej okej. jag har vart runt i thailand på ett par olika ställen, bla. Krabi, Phi-Phi, Bangkok, Koh Samui och ställena runt omkring dessa områden liksom. Jag älskar Krabi och Phi Phi, finns nog inget finare ställe i thailand alltså.. eller aa, det vet jag ju inte, men det är gryyymt fint där! I malaysia var jag i sommras i Kuala Lumpur och på ö-gruppen Perhentian Island och det sistnämda är nog det BÄSTA RESMÅLET jag någonsin rest till (och jag har ändå rest runt på många "paradis-öar"). Om du skal till malaysia någon gång i framtiden så MÅSTE du nästan besöka Perhentian Island, asså det är helt grymt. Man bor i djungeln typ och simmar runt bland jättesköldpaddor, hajar (snälla!!) och delfiner.. helt grymt, bästa resan ever :) hehe

Postat av: julia

Vad mysigt, jag har inte heller gjort så mycket idag. Mest bara varit :)

2008-04-06 @ 20:12:33
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Tomasaida

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-02-10 @ 12:50:04
URL: http://tomasaida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback