bla, bla, bla.

tänkte gå o lägga mig nu. typ kolla på någon film (rush hour 2) eller kanske läsa? hmm, lutar nog åt film.

pappa och jag stog för middagen. ja, den innefattade kyckling... plus en hel del andra grejjer. mycket smarrigt. kollade på hockey. hv71 vann. grattis-grattis. jag är inte så fruktansvärt insatt i hockey, fotboll är min grej. men eftersom linköping bara ligger runt knuten så hejjade jag på dom. miss-miss-miss.

näe, nu väntar min mysiga säng och rush hour. jag undrar hur många gånger jag sett den bara detta år? sjukt många gånger. jag älskar den, men anledningen till att jag ser den hela tiden är för att jag inte orkar byta. det konstiga är att jag inte tröttnar på den och att jag fortfarande tycker att den är lika rolig som första gången jag såg den.

okej, skitsamma.

nu ska jag kila!


Kommentarer
Postat av: Liza

jag håller med; den är sjukt kul! jag har ett ragg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback