bad update.

fy, vad dålig jag varit på att uppdatera på sistonde. nu får jag skämmas lite. jag får allt skylla på att jag jobbar så mycket.
förlåt, ni som lidit utav det.

iallafall, igår var jag hos mina kusiner. det var super trevligt, som alltid. första gången jag såg amandas gips. hon bröt foten sist vi var ute tillsammans. som ni hör så går det rätt vilt till när vi är ute och dansar. jag tycker lite synd om henne, men gipset var iallafall snyggt. lila! + att hon hade fått med en superläcker sko. jaja, vi käkade, åt tårta, satt ute i solen och så kollade vi på en massa bilder. jag fick med mig ett gäng hem så jag kanske kan lägga upp några sen.
måste säga att amanda är världens bästa kusin. vi har så otroligt kul ihop och vi har alltid massor att prata om. jag är verkligen tacksam för att ha henne som vän och släkting, dessutom. dubbelt tacksam! (stickan turf)


idag då; jobbat-jobbat-jobbat. sen körde jag lite bil med pappa. jag är så otroligt grym på det. okej, kanske inte, men det kommer. jag känner att jag måste ta tag i mitt körkort nu, annars kommer jag bara att skjuta upp det ännu mer, speciellt eftersom jag har lite planer för framtiden.
Göteborg är även ombokat, för, vad blir det? tredje gången? men nu ska det nog inte bli några mer ändringar. vi är tillbaka på helgen som vi bokade från början. 2-4:e maj! jag längtar så mycket! kommer bli så grymt kul. om det är någon som har tips på shopping, restauranger eller uteställen är det bara att hojta till!

yes!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Heaven23 ska vara en riktigt läcker restaurang ;) Hihi, ses imorrn snutti

Postat av: Emilhedda

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-09-15 @ 11:06:05
URL: http://emilhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback