Update.

Har inte skrivit på en evighet känns det som, men eftersom att jag har ett sånt fullspäckat liv så har jag inte mycket tid över till nördande :)Eftersom alla är så fruktansvärt intresserade av mitt liv så tänkte jag vara snäll och uppdatera lite.

Well, på sistonde har jag jobbat, festat.. hmm, ja jag har gjort en hel del iallafall.

Förra helgen, ja jag vet inte ens hur jag ska beskriva den. Kanske galen?! Iallafall Fredagen, resten av helgen låg jag helt död. Nästan så att det var värt det, för kul hade jag iallafall, kanske lite på andras bekostnad. Men ibland måste man få leva ut sina fantasier, och sen att vissa inte kan engelska kan jag ju inte rå för. Måste säga att detta var Johanna och mitts bästa försök och jag har det till och med på film. Om jag lär mig hur man lägger in film från telefonen någon gång så ska jag allt lägga upp den här. Jaja, inte många som förstår vad jag babblar om men skit samma. Jag gör det iallafall! Jag, Johanna och Sandra träffade även några killar som ville leka fruktsallad med oss på deras hotellrum. Mycket unik raggningsreplik. Tyvärr kände vi att en kebabrulle lockade lite mer.
Mycket minnesluckor från denna kväll.
Kollade på Boston Tea party förut där jag fick reda på att det är åthelvetes dåligt med minnesluckor och att det är ett tecken på att hjärnan håller på att kolapsa. Det låter ju inte så jättebra. Får hoppas att jag överlever ett tag till.

Denna helg har jag för en gångs skull varit utan festandet. Var på 25-års kalas i fredags, shoppade tapeter och golv och lite med mamma och pappa på lördagsförmiddagen, kikade sedan på min brors match och sen myste jag och anna till det med en varsin kebabtallrik på stan och bio. Gårdagen blev full av slappande. Riktigt mysig helg faktist.

Dessvärre fick jag ett ryck imorse på jobbet och kände världens festsug. Men det får vänta till helgen, då min och Annas tripp till Sthlm förhoppningsvis blir av.

Blir antagligen inget mera jobb denna vecka. Känns skönt på ett sätt, men ändå inte. En mycket mysig sak är iallafall att jag ska träffa Diana, Liza och Nadja i veckan för att planera Thailand lite. Och så ska jag och Anna eventuellt till Linköping och shoppa. Mycket trevligt!

Oh, DAMN! Kollade på Valladolid-Real Madrid igår. Vilken jävla match. Bästa jag sett på länge. Om Valladolids spel inte bara handlade om en engångsföreteelse och tur så tror jag att dom kommer klara sig riktigt bra i La liga.
Föresten så är El Clásico den 23:e December och då befinner jag mig i Thailand. Jag hoppas för deras eget bästa att dom sänder den matchen där :)
Och en sak till, såg nya designen på Camp Nou: sjukt jävla grymt! Måste verkligen dit sen och se makeovern!

Okej, nu har jag skrivit massa onödiga saker. Hoppas ni är nöjda nu tötisar :)

Kommentarer
Postat av: Falafel

äntligen, tackar vi för

2007-09-25 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback