Top Model/Idol/Kök/Sthlm/Project Runway

Det är så störande att de går samtidigt, jag har suttit med fjärren i högsta hugg och switshat (?) fram och tillbaka.

Imorgon ska vi åka och kolla på kök, och förhoppningsvis beställa, köpa eller boka eller vad det nu är man gör. Jag tror att vi bott här i 7 år och redan när vi flyttade hit började vi prata om allt som skulle göras om, inklusive det förbannade köket. Nu hoppas jag verkligen det blir av. Vi har varit runt lite då och då och kollat på kök, men alltid är det något eller så är det vi som ändrar oss och kommer på att vi vill riva lite väggar här och där med mera, med mera. Men nu har vi kommit fram till att vi ska skippa hela riva-väggar-grejjen och ha köket så som vi har, bara riva ut allt och sätta in nytt, och sänka tak, sätta i spotlights, måla, kakla, mixtra, sätta in nytt golv, byta dörren till uterummet, ja alltså hur enkelt som helst! Jag funderar på att erbjuda mig själv att fixa ihop allt det där, vem behöver byggare när jag finns till hands? :) 

Inte den här helgen, men nästa, ska jag och Anna upp till Stockholm och bosätta oss hos Cristofer, iallafall över helgen. Jag undrar om han vet vad han gett sig in på :) Det ska iallafall bli hur kul som helst. Massa fest, mys och shopping. Och så hoppas jag att jag träffar Jens.

Imorgon är det dom två sista avsnitten av Project Runway, tralalala.. Underbart.. och spännande!

Nepp, nu ska jag ut och röka och sen kolla på någon film eller nått. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nee, va mysigt. Skulle vilja varit med snuttis. Ni får hælsa från mig, och lova att prata åt mig.

Postat av: Emma

det ska vi absolut göra Johanna!

2007-09-05 @ 12:12:01
URL: http://emmajm.blogg.se
Postat av: Iveralma

very intersting site ..congratulation..

2009-12-09 @ 09:35:04
URL: http://iveralma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback