...till och med till klamydiapoolen!

Jag är så sugen på att röjja totalt, Ayia Napa-röjja! MEN, det går inte att Ayia Napa-röjja i Sverige för att Sverige är Sverige. JAG VILL TILLBAKA TILL AYIA NAPA, TILL ALLT ROLIGT FOLK, TILL ALL DRICKA, TILL VÄRMEN, TILL STÄMMNINGEN, TILL RÖJJET OCH TILL OCH MED TILL KLAMYDIAPOOLEN!! Sverige är ett dött jävla land och dödast av allt är nog Norrköping. Om jag inte hade saker att se fram emot, skulle jag helt klart se till att jag hade det. Men nu har jag Stockholm, Thailand/Malaysia och ev. Köpenhamn att se fram emot och förhoppningsvis ännu mera saker. Och för nästa år har jag redan lite planer, så även fast jag inte är i Ayia Napa och röjjer för tillfället så känns det rätt bra.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Norrköping blir va man gör de ;) börja kröka på heltid så ska du se att de blir bra mkt roligare :P

2007-09-06 @ 02:33:36
Postat av: Emma

neeeeeeeeeeeeeeeeeeej, blir endå inte samma sak tooobiiiias..

Postat av: Josefine

emma jag vill också till naaaaapaaaaaaaaaaa

2007-09-06 @ 15:31:53
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback