Sådär mysigt stjärnklart

Satt ute och rökte nyss och det är sådär mysigt stjärnklart på himmlen och då kom jag att tänka på att jag faktist tagit studenten. Jag har inte tänkt alls mycket på det, det har bara flytit på och liksom fallit naturligt att jag inte ska tillbaka till skolan. I början trodde jag att det skulle kännas tomt och jättekonstigt när alla andra går tillbaka till skolan, men vet ni, det känns faktist helt jävla underbart. Klart man kan sakna det lite ibland, men absolut inte så att jag vill vara där igen.
Om jag ska vara seriös, kommer jag nog aldrig mer att gå i skolan, absolut inte så som jag känner nu, men man vet ju aldrig vad framtiden har att erbjuda. Förhoppningsvis om några år kommer jag att ligga med en paraplydrink i ena handen och alla mina miljoner i den andra på en underbar strand, omringad av supersnygga killar. Det låter ju inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Linn

tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback