klicka då... KLICKA DÅ!

Sammanfattning från gårdagen: Mys, kroatiskt rödvin (som var förvånansvärt gott), pizza, prat, äppelpaj med vaniljsås, massa tårar och nyfunnen idol.

Det var jag och Sandra som fick stå för vindrickandet eftersom Anna skulle åka hem på kvällen och sen jobba idag. Innan vi korkade upp var jag skeptisk till hurvida det kroatiska vinet skulle smaka, men det visade sig att det var riktigt gott och lättdrucket. Efter en stunds drickande och prat beslutade vi oss för att åka och äta pizza. Det låter ju kanske inte alls så avancerat men har man ett bilsäte som vägrar klicka (klicka då...KLICKA DÅ) så är det inte alltid så enkelt. Vi tog oss iallafall till pizzerian där vi efter ett bra tag fick beställa in våra pizzor och öl/STARK-cider/cola light. När vi ätit och druckit upp åkte vi hem till mig igen och efter ett tag åkte Anna hem till sig för att ladda inför kommande jobb-dag. Sandra och jag fyllde på vinglasen och la oss och kollade på Stockholmsjävlar. När den var slut ringde Mr. Ericsson och efter det samtalet hade både jag och Sandra en ny idol (typ).
Sen kommer vi till den traumatiska delen på kvällen. Jag och Sandra kom på att vi ville se en mysfilm och det slutade med att jag nästintill drunknade i mina egna tårar. Titanic är inte att leka med. Jag hade inte sett den på en evighet, men jag visste att jag grät till vissa scener.. men seriöst, så där mycket har jag nog aldrig gråtit till en film. Det var sinnessjukt och kanske lite pinsamt också för nu kanske Sandra tycker att jag är ännu mer töntig än vad jag egentligen är, haha.. :) Näevars, SANDRA GRÄT OCKSÅ hihi.. Titanic är iallafall inte en film jag skulle vilja se på en första date.

Idag har jag och Sandra kollat på repriser från So you think you can dance och så har vi även kollat på min brors fotbollsmatch.




Satt och kollade på Sverige-Danmark med mammi och pappi förut. Damn, vad Zlatan ägde! 
Sist jag var på Råsunda kollade jag på Ronaldinho, Kaká och grabbarna ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig och ladda inför morgondagens shopping med mammi. Måste verkligen köpa skor!

Kommentarer
Postat av: Tobbe!

Ny funnen idol, kan de ve den heta Jård? :P

2007-09-09 @ 00:49:02
Postat av: Sandra

Haha mycket snygga bilder måste ja säga :D Zlatan va kung :D

Postat av: Johanna

Knæppis ungar då :D Såå søta ni ær. Vill också va med.

2007-09-09 @ 20:55:20
URL: http://johannavalimaa.blogg.se
Postat av: Sondreandrea

Great site and interesting informations. THX!

2009-08-11 @ 08:08:11
URL: http://sondreandrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback