Just follow the music.

Min och Annas Sthlms-visit har blivit uppskjuten till ev. nästa helg. Ikväll blir det istället att festa med tjejerna. Först vin, mat och mys hemma hos Anna och sedan in till Otten.
Mitt största probem är vad jag ska ha på mig. Jag har panik-handtvättat min Koola Anna klänning, en ljusblå klänning från Vila och min svarta Acne tröja. Frågan är bara vad av det jag ska ha. Det står iallafall mellan lacktights+klänning eller jeans+tröja och till det mina nya pumps som jag får grymt mycket skoskav av. Det blir att ladda upp ett förråd med plåster. Jag skulle också kunna ha ett par andra nya skor, ett par röda lack-ballerinas men dom får jag också skoskav av så det spelar inte så stor roll vilka jag väljer. Vi får se hur det slutar.

När jag och Mammi var och shoppa förra helgen hittade jag en grymt snygg väska i skinn från Don Donna som jag blev kär i. Så när jag har 1295 kr över blir det att shoppa den, vilket ioförsig kommer att dröja och den kommer antagligen försvinna innan dess, ja ja, jag får väl hoppas på ett mirakel eller att pappa vill köpa den åt mig.

Jag hoppas att det blir fint väder på Söndag så min och Jossans plan går i verk. Höhöh!

Nu måste jag gå ner och höja min musik ännu mera bara för att irritera grannarna :) Jag tror inte dom tycker om när jag är själv hemma för min musik hörs typ enda in till stan. Kanske inte riktigt, men nästan :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback