Helgen.

Lördag/Söndag: Åkte först hem till Sandra där vi i väntan på att Anna skulle sluta jobba tog den första ölen och fixade lite. Lite efter fem kom Anna och hämtade oss och vi åkte och lämnade in filmen jag och Anna hyrde igår, shoppade lite mat och hämtade upp våran öl, sen bar det hem till Anna där vi fixade det sista, drack vidare, käkade, kollade på gamla kort, pratade och hade det mysigt.


(bilder på mig och Aston från förisen)

Lite senare dök Johanna och Jokke upp. Och efter ett tag hoppa vi in i bilen för att åka till slutdestinationen Loddby. Det var ett bra tag sen någon av oss var där så det tog ett litet tag att hitta, men till slut kom vi fram. Tobias fick sin snygga present, som han senare tappade bort, haha. 
Det var riktigt kul att träffa alla som jag inte sett på evigheter. Det första jag, Anna och Sandra gjorde var att glida in till "dansgolvet" och totalt äga sönder det.. Nästan iallafall :)
Kvällen flöt på och vid tre hugget fick Sandra för sig att ringa taxi och åka hem. Haha :) Iallafall så stannade jag och Anna kvar. Tror vi tillbringade den mesta av tiden inne i bastun, hmm. Minnet sviker lite. Vid halv sex ringde vi taxi och åkte till Sandra.
Mådde verkligen piss när jag vaknade, kände mig helt död. När vi piggnat till lite gick vi ner och köpte pizza/kebabtallrik. Sen låg vi bara och kollade på film.


(bakisbilder)

Vid fem kom mammi och pappi och hämtade mig, vi åkte till halvars och tog en varsin glass och sen hemmåt.

Så har min helg sett ut. Flera blider kommer senare.



Kommentarer
Postat av: Anthonymaryam

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback