Godmorgon.

Inatt somnade jag inte förens säkert halv fyra, det på grund av att jag ville läsa klart min bok. Svek med Karin Alvtegen. Jag lånade den först utav Anna när vi var i Skärgården, sen glömde jag att låna hem den men så visade det sig att vi också hade den och nu har jag läst klart den. Måste säga att jag inte tyckte om hur det slutade. Låg och störde mig på det en bra stund innan jag somnade och det irriterar mig fortfarande. gaaaaaaaaaaaah, psyka IDIOT!! Jag måste nog hitta någon lite mer roligare bok, eller inte rolig, en som man blir glad utav, jag vet inte om jag berättat det men jag läste Underbar och älskad av alla med Martina Haag för ett tag sen och den störde jag mig gärnet på också, till och med ännu mera.



Jag får försöka att hitta något mitt i mellan. Om det är någon som har något bra tips på en bra bok så skriv!

Idag har jag lovat mammi att städa lite här hemma för att hon ska ha tjejträff här på fredag, så det ska jag göra. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på mer, förutom att springa och kolla på Top Model.

Nu ska jag iallafall ut och röka.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack snäll, vad glad jag blir!Jag har läst alla hennes böcker och tyckte jättemycket om dem. Kommer inte ihåg vilken Svek är ,men har läst Skam och Skuld också. Den första tyckte jg var jättebra och spännande!

Postat av: Tobbe

ja vill me ha en blogg, hur skaffar man de? ;) haha !

2007-09-04 @ 14:10:00
Postat av: Emma

det är bara att gå in på www.blogg.se och sen fixa en :D haha. lovar att bli stammis på din sida isåntfall tobbebobbe

2007-09-04 @ 15:31:06
URL: http://emmajm.blogg.se
Postat av: Tobbe

hahaa mm men tror ja skippar de här me blogg ;) e nog inte riktigt min grejj ;)

2007-09-04 @ 18:16:18
Postat av: Nadja

Jag har massa Marian Keyes om du vill låna;) Pussis

2007-09-04 @ 18:21:43
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Samolea

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-10-08 @ 09:23:26
URL: http://samolea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback