femte-september-tvåtusensju!

Den här dagen började ju bra. Jag har varit vaken i en halv timme och jag är redan rastlös. JAG VILL JOBBA, men det finns inte så mycket att göra på jobbet så jag kan inte jobba.
Jag funderar på att kanske sy lite, jag har inte gjort det på evigheter, men frågan är bara vad.


image174

Jag får helt enkelt tänka ut något.



Kom att tänka på Thailand när jag såg dom här bilderna:



Oskar, jag och Robin efter en kväll på Green Mango. Lite smått lulliga, men bilderna är grymt coola.
Green Mango är nog ett av dom häftigaste uteställena jag någonsin varit på. Så om ni är på Koh Samui/Chaweng så tycker jag absolut att ni ska gå dit.

Det är inte långt kvar tills vi drar nu, det ska bli så sjukt kul.



Nu ska jag gå och hitta på nått som gör mig mindre rastlös.
Ciao tötisar.

Kommentarer
Postat av: sandra

emma vilken fin blogg du har gjort ;)

Postat av: Diana Lazare

Jaaa emmis... den e skit najs juh! Hallå, btw jag tycker att vi ska sammankalla ett Thai-möte! Snarast! PÖSS!

2007-09-05 @ 19:23:23
URL: http://olgalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback