Ekonomiskt oberoende.

Det är ett av mina mål; att kunna göra precis vad jag vill när jag vill, utan att behöva tänka på vad det kostar. Jag vet att man inte blir lycklig av pengar, iallafall inte den sortens lycka, men om jag skulle vara ekonomiskt oberoende skulle jag kunna göra de saker som gör mig glad, som till exempel att resa, visst det gör jag redan rätt ofta, men jag skulle kunna resa ÄNNU mer, jag skulle kunna köpa hus på något helt underbart ställe, jag skulle kunna köpa hur mycket kläder jag vill, jag skulle kunna köpa min och Annas drömlägenhet i Stockholm, kanske till och med något ännu glassigare. Ja, jag skulle kunna göra precis vad jag vill! Det är mitt mål.

Ni kanske tycker att jag satt ribban lite väl högt upp, but just wait and see :)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag håller med dig, faaan vad skönt att vara ekonomiskt oberoende.
och visst man blir ju inte lycklig av pengarna i sig, men det underlättar till att få det liv man vill ha, vilket leder till att man blir lycklig!

Postat av: Nadja

Go Emma!!! Har samma mål där;P

2007-09-03 @ 19:19:27
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback