Damn, Carin Wester.

Igår var jag, Anna och Sandra i Linköping. Mycket trevlig vistelse, förutom vädret. Vi var bland annat inne i en butik som säljer grymt snygga märkeskläder, bland annat från Carin Wester. Jag tror att jag är lite kär i henne. Hittade en grymt underbar poncho to die for, nästan iallafall. Men eftersom jag inte har den stadigaste ekonomin för tillfället + att jag måste ha pengar till så mycket annat så är jag tyvärr tvungen att vänta med det köpet. Ibland är det riktigt synd om mig. Anna hittade även en superduper snygg jacka, också den från Carin Wester, men som tyvärr också får vänta på att bli omhändertagen.
Jag hittade också en snygg T-shirt från Merde, men Anna sa att D hade fått in en del snygga t-shirtar, som jag tänkte att jag skulle spana in först.

Jag kom iallafall hem med ett par svarta lack-pumps som jag nu försöker gå in -Jag hatar att gå in skor! Det är ju först efter ett bra jävla tag som dom blir helt underbart sköna, som mina söndertrampade lacoste sneakers eller mina vita klamydia-skor. Det är skor to die for! Dom är vrålfula, men dom skönaste skorna i hela världen. 

Jaja!

På kvällen myste vi hemma hos mig med kvällsmat, Idol, House och So you think you can dance.

Superduper mysig dag.

Idag blir det en slappa-hemma-dag. Iallafall som det ser ut nu. Eller det blir det. Idol och Top Model! Wie!

Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: johanna

Namen dem berømda klammisskorna har jag næstan saknat du :P
Puss

Postat av: Nicolaikatharina

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-10-16 @ 09:29:23
URL: http://nicolaikatharina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback