Tack alla läsare.

Ska in till stan om en timme och träffa Sandra och Johanna. Jag har en känsla av att denna timme kommer gå supersegt, endast för att Gud vet att jag inte har några ciggaretter kvar och är i stort behov av en typ.. NU! Vi får hoppas att jag överlever. Annars vill jag tacka mina, i genomsnitt, 8 läsare per dag, det är ni som får mig att fortsätta skriva om mitt intressanta liv. TACK för visat intresse och alla era gulliga kommentarer  "Ja vill inte att du ska lämna mig mitt älskade fittnylle!" :)

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Liza

Jovisst varsego, häststjärt. höhöhö

Postat av: anna

Allt för dig mitt hjärta ;D thihi jag hoppas på att vi kan få en myspyshelg tillsammans eller vad säger du? Utan alkohol
:D

2007-10-11 @ 17:59:17
Postat av: en av dina unika läsare ;D

sötegulleplutten, tycka om dig masse med vettu!! hoppas stjärtis blev fin i håret ;P

2007-10-11 @ 19:29:18
URL: http://olgalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback