Stockholmstrippen.

Vår tripp började ca. halv åtta på lördagskvällen. 1,5 timme (?!) senare var vi ute ur Norrköping och på väg mot vår destination. Anna som chaufför och jag som kartläsare. Runt klockan tio var vi framme i Stuvsta/Huddinge och hos Christofer där vi bekantade oss med hans vänner. Halv tolv gick vi till stationen för att åka mot söder. Gick till något supertrevligt förfest ställe och sedan någon klubb. Blev för mycket dricka på för kort tid, först drack jag och Anna upp våran vin flaska och några cider hemma hos Christofer och sen flöt det bara på, så minnet är inte det bästa, men kul hade jag, ja.. iallafall dom typ tjugo minuterna jag kommer ihåg av kvällen :) 
Dagen efter var jag sjukt dålig, kände mig helt död, så vi slappade typ enda fram tills vi skulle åka hemmåt.
 
Mycket trevlig tripp, så jag hoppas det blir åtminstonde en till innan jag åker till Thailand.  



  

Kartläsaren.


Gänget.


Snuttisar.


Italienare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var huuur mysigt som helst, vill bara åka nu på momangen dit igen. o s
i så fall hoppas ja att kartläsaren håller sig vaken både hem dit OCH hem ;D

2007-10-08 @ 18:45:06
Postat av: Emma

jag vill med åka igen.. vi måste inom kort :) Hihi, jag är ALLTID vaken :)

Postat av: Terjemari

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-21 @ 09:38:21
URL: http://terjemari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback