sex veckor.

Ringde STA angående flygbiljetterna förut och nu är det bara betalningen som är kvar, vilket kommer att ske imorgon. Känns superskönt att hembiljetten är fixad. Nu återstår sprutor och lite annat man måste fixa innan.

Det är bara lite mer än 6 veckor kvar tills vi åker. Ofattbart hur fort tiden har gått. För ett halvår sen när vi bokade biljetten till Bangkok kändes det som en evighet tills vi skulle åka. Nu är avresedatumet bara runt hörnet. 
Vi får hoppas att dom här veckorna går fort också för jag är så sugen på att komma iväg. Värme, drinkar, mat, sol, bad, nya människor. Det kommer bli ett helt underbart äventyr.

Snart ska jag ut på promenad med min kära vän Johanna. Mysi-pysi!


Kommentarer
Postat av: anna

Ja vill itne att du ska lämna mig mitt älskade fittnylle! =(

2007-10-08 @ 18:48:21
Postat av: Liza

Gick det bra?!?!?!?

Postat av: Emma

Anna min lilla fisunge, vi får hoppas att vi överlever utan varandra.. Det är ju som tur var bara två månader.. och jag lovar att skicka julkort, hihi :)
Yes, Liza, det gick suveränt :)

2007-10-09 @ 15:30:53
URL: http://emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback