Out of body-experience.

Hela dagen idag på jobbet har jag stått och tänkt på hur galet full jag ska bli på Lördag. Sen helt plötsligt hör jag mig själv säga att jag kan ställa upp och jobba på Söndag. HALLÅ, SÖNDAG??!! Det var som att jag hade klivit ur min kropp, tagit med mig hjärnan och lämnat resten.. helt åt ödet. och vad händer då? Jo jag anmäler mig frivilligt att jobba den dagen jag vet att jag kommer vara totalt död. Idiot!
Kvart i åtta blir jag hämtad i stan. Mm, jag längtar redan. 
Nu är frågan bara hur jag ska gå tillväga för att vara så pigg som möjligt efter en hård utgång. Jag har kommit fram till att jag har tre alternativ:

1. Köra varannan vatten (Detta kommer jag att komma ihåg två, möjligen tre gånger).
2. Hoppa över att sova för att vara 100 % säker på att jag inte försover mig och köra stenhårt på resorb och alvedon och hoppas på att detta hjälper.
3. Ställa massa jävla väckarklockor, hoppas på att jag vaknar och sedan ta en återställare.

Svårt! Vi får helt enkelt se hur det slutar.



Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha :D mycket bra alternativ :D tycker nummer två eller tre!

Postat av: jolieeee

lycka till med bobbandet hunni

2007-10-19 @ 17:29:08
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: Liza

solkklart nummer 3.

2007-10-19 @ 18:58:15
URL: http://knoll.blogg.se
Postat av: annaaaa

absolut nr 3 vi hittar en sjuk jävla efterfest, o om vi inte hittar någon rolig så gör iv helt enkelt en. o varför inte då i sandriiiis lägenhet :D haha

2007-10-19 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback