Lista.

Denna lista hittade jag på en blogg och eftersom jag inte orkar skriva allt som jag kom på på jobbet att jag ville skriva så får det bli detta istället.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
Jobbigt. Jag orkar inte resa mig upp.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg.

Vad var det senaste du såg på tv?
Fotboll.

Utan att se efter gissa vad klockan är:
22.59 Attsingen, 23.06 var den.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mammi eller pappi som bläddrar i någon tidning.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Rökte för kanske en halvtimma sen.

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Bloggen som jag hittade denna på, men kommer inte ihåg vad bloggen heter. Attsingen!

Vad har du på dig?
Jag är totally mjukis.

Drömde du om någonting inatt?
Ja, men det enda jag minns är att jag var hos en barndomskompis och skulle skriva mitt teoriprov. Hmm?

När skrattade du senast?

Förut när Sandra och jag pratade om felsägningar på engelska.
Mamma vill testa ett par skor: "Can I taste them?"
Lena vill ha en större storlek: "Can I have a bigger sizer, please?!"
 

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, tavla, almanacka.


Vilken var den senaste filmen du såg?
Sandra och jag kollade på Step Up förut ("SNYGGING.com")

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa kläder och skor. Aktier. Lägenhet i Sthlm. Hus utomlands.

Berätta något om dig som folk inte visste
Jag tittar typ alltid på VM-krönikan från 94 innan jag ska sova. Det har typ blivit en vana.  


Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?

Jag skulle utveckla u-länderna. Mycket fiffigt svar.

Tycker du om att dansa?
Yeeees.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tja, ta ett glas champagne så firar vi.


GOD-NATT.


Kommentarer
Postat av: sandra

Emma stjärtgosse!

Postat av: Diana Lazare

Söööötis, du e ju för gullig du (;
Pöss på stjärt

2007-10-18 @ 18:02:08
URL: http://olgalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback