Kvälls-aktivitet, shopping-abstinens och fest.

Jag pratade precis med Sandra i telefon. Jag bjöd över henne på lite Singstar och mys ikväll så jag hoppas hon kan ta sig hit. Mys-mys-mys! En perfekt kvälls-aktivitet.
Sen imorgon blir det Linköping med tio i ett bussen, om jag inte minns fel. Jag lider för tillfället av shopping-abstinens så jag hoppas att jag hittar massa läckra saker att bota detta med.

Fredagen är nu spikad för Sandras kalas. Så först blir det middag och förfest hos henne och sedan in mot stan. Jag längtar massor. Måste se om jag hittar något i Linköping som jag kan ha på mig. Glamour, lyx och glitter?!

Diana frågade mig även förut om jag ville med dom ut på Lördag. Skulle vara super-duper kul. Var en evighet sen jag festade med dom sist. Men jag får ta fredagen först och sedan se hur jag mår på Lördag. Jag har ju en tendens till att bli dödligt bakis. Märkligt!

image394
 Påtagligt onyktra, påtagligt kärleksfulla. Men vart är vi???


Kommentarer
Postat av: Diana Lazare

Otten tror jag, fast kan va Deli också..
/ Även onyktra fotografen ;D
..och du ska med på lördag! denna gång är det döds-allvarligt(: *smack*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback