Inflytande.

Eftersom den här helgen inte innehöll så mycket alkohol som jag tänkt så längtar jag sjukt mycket till nästa helg. Förfest med singstar, massa dricka och dans, Deli och antagligen Otten.
Jag hoppas den här veckan går dunderfort för det känns som jag redan har abstinens, fjweohvfureiqgx asvdfwqgyi!!!! Tur att Sandra inte är här. Jag tror att vi har dåligt inflytande på varandra. Även fast vi bestämt oss för en hemmakväll så typ sitter vi o pratar om fest, alkohol, snygga killar och taggar varandra tills vi får rycket och måste göra något åt saken. Som sist när vi skulle ha myskväll hemma hos mig kom vi på den dumma idén att kolla på musikvideor och eftersom det var fredag så spelade dom bara massa bra partymusik, och vi kunde liksom inte hålla oss. Abstinensen tog över och det slutade med att vi hamnade på Deli.
Men jag tycker om Sandra ändå och jag hoppas hon tycker om mig med, även fast vi gör varandra till alkohlister.
:)


Kommentarer
Postat av: sandra

aa de e helt otroligt. Men ja älskar dej ändå emma ;D I helgen blire underbart kul tycker ja :)

Postat av: Theojeanett

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-01-15 @ 19:49:08
URL: http://theojeanett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback