In the navy!

Singstar, mat, idol och film sammanfattar gårdagen och så får vi absolut inte glömma "In the navy, tralala"!

Just nu ligger Sandra och tar en liten powernap och jag har precis duschat.
Dagen började med att Farmor ringde och väckte mig och Sandra, därefter har vi kollat på en hemskt film, räknat ut hur många timmars mellanrum vi måste ha mellan varje cigarette för att dom ska räcka, ätit frukost, kommit på vad vi ska äta till middag, bakat kladdkaka och duschat.

Ikväll kommer Anna och Sandra T. Förhoppningsvis blir det mera Singstar. Och så blir det antagligen att kolla på Sverige matchen och så blir det självklart en hel del mys. Sandra och jag ska även satsa på en fylla, eller kanske inte riktigt fylla men lite mysfull sådär.

Näe, nu ska jag gå och fixa lite kaffe och kladdkaka till Sandra och mig.

Ha en trevlig lördag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback