Godmorgon.

Det är verkligen superkallt ute. Satt ute och rökte i min morgonrock förut och jag höll på att frysa ihjäl. Burr-burr!

Idag är det Linköping som gäller, med vinterjackan! Har inte träffat Amanda på hur länge som helst så det ska bli jättekul..



AMEN GUD!
Vad är det med folk som ringer från Canal digital egentligen.. Dom ringde igår vid typ halv tre och sökte pappi och som alla andra vanliga människor så är han på jobbet så jag sa att dom kunde ringa lite senare, men så ringer dom nu idag, tjugo över elva och frågar efter honom.. HALLÅ, Idioter, han jobbar!! Jaja, antar att dom också måste sköta sitt jobb, men dom ringer ju inte på dom smartaste tiderna på dygnet.



Och jag måste säga att jag hatar mitt alarm på mobilen, brukar sätta de på halv tio för att jag inte har lust att sova bort hela dagen. Men även fast jag har på högsta volym och har ställt in den på att snooza var femte minut så vaknar jag aldrig av den. Jag får nog börja köra med två väckarklockor. jäpp!



♥/Emma

Kommentarer
Postat av: Jolieeeee

om du så skulle ha 100000 väckarklockor så skulle det ändå inte hjälpa är jag rädd för:$

2007-10-04 @ 17:27:13
Postat av: Emma

haha, näe jag är tveksam till det.. attsingen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback