Curiosa.

Kom precis hem från stan.
Måste säga att dom på Ticket är grymt trevliga. Diggar att boka resa genom dom. Nadja har nu avbokat sin resa och vi har kollat lite om vi kan avboka/flytta fram inrikesflyget till Koh Samui och även kollat vilken prisklass hembiljetten ligger på. Det resulterade i en positiv chock, då den var mycket billigare än vad jag hade tänkt mig. Väntade på att hon skulle säga typ 13 000, men no-no! Ska iallafall ringa till STA och kolla vad deras biljetter ligger på, dom kan vara något billigare för dom har ungdomsrabatt. Vi får se :) 

Diana jobbade så det var jag, Liza och Nadja. Vi tog en sväng till Curiosa och fikade. Johanna kom även förbi och joinade oss. Allitd mysigt med lite fika och prat.

Och nu är jag hemma igen.
Ikväll är det Top Model som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback