bobbelijobbjobb.

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Dagen har faktist gått förvånadsvärt snabbt. Skönt-skönt-skönt! Känns bra att vara back in business. Men damn vad kämpigt det var att ta sig upp i morse och när jag väl var uppe kände jag mig helt illamående på grund av att jag var så sjukt trött.
Denna dag har jag mestadels tillbringat vid krympen aka ugnen. Rätt långtråkigt och vääääldigt varmt. Jag upptäckte något slags agrigat (?), som jag inte sett förut eller kännt, som spruta ut varmluft rakt på mig. Jag undrar vad den kan vara bra för. Hmm, hmm?!  

På vägen hem stannade pappi och jag till i pressbyrån och så köpte vi en tidning och en resebilaga som bland annat handlade om "Bästa shoppingen i Bangkok". Damn, vad jag längtar! och damn vad jag ska shoppa. Jag blir pirrig i magen av att bara tänka på det. Amanda och jag + min familj var på 
siam center/siam paragon för två år sedan och det var så sjukt jävla grymt och det fanns så sjukt läckra kläder.
 Vi har bestämt oss för att avsluta våran resa med ett par dagars shopping i Bangkok så dit ska jag definitivt ta med Diana och Liza.

Okej, nu måste jag kissa.

Kommentarer
Postat av: threes`

Nää ska modette lägga ner, urs vad tråkigt =/
Hm, elle - är den tidningen bra ?? =)

Postat av: Kim

ja jag tror också det, så sjukt snyggt! den dagen det har blivit verklighet ska jag knäppa kort på resultatet ;)

2007-10-16 @ 19:48:34
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Diana Lazare

Ohhh babyyy jag läste också den bilagan! Vart helt ivrig.. men snart, snart är vi ju där!!!! wiihuuuu, 5 vecko idag! Puss å löööööve

2007-10-17 @ 20:44:01
URL: http://olgalicious.blogg.se
Postat av: Olavmarit

A very nice site keep it up. Regards

2009-02-05 @ 08:28:36
URL: http://olavmarit.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback