Alone.

Nu är jag helt själv.
Mammi och pappi är ju på Irland, Sandra åkte hem för ett litet tag sen och min bror är och tränar.
Tråk, tråk, tråk.

Jag var faktist duktig och kratta lite löv förut. Men självklart mitt i allt ska det börja jätte-regna så jag gav upp, dessutom blåste det till lite imellanåt så att mina fina lövhögar blåste iväg och jag var tvungen att kratta ihop dom igen.

Gårdagen var mysig och rolig, även fast Sandra och jag inte uppnådde den där mysfyllan vi hade planerat.
Det blev lite fika och många timmars Singstar. Jag, Sandra, Anna och Sandra. Nya Pussy Cat Dolls :)

Kommer eventuellt lite bilder från helgen lite senare om jag fått dom av Annis då.

Jaha, vad ska jag hitta på nu då? Blir väl att läsa lite bloggar för ovanlighetens skull, och sen tvätta lite och laga mat.. Mycket roande!

Kommentarer
Postat av: annaaaa

dom är skickade ;D

2007-10-14 @ 17:39:38
Postat av: sandra

de har vart en underbar helg tycker ja :) nästa blir mer PARTY :) läängtar ;D

Postat av: Nadja

Don´t feel alone baby;P låter som en fin helg iaf:)

2007-10-14 @ 19:12:49
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback