Wzzzup?

Just i detta skede är min kusin på väg till Hong Kong eller om hon redan är framme. Har inte riktigt koll på när planet gick. Inom en snar framtid kommer vi träffas i Thailand. Konstig, men grym känsla. Det blir andra gången vi är i Thailand tillsammans. 2006 var hon med mig och min familj på Koh Lanta och i Bangkok. På onsdag flyger jag, Diana och Liza iväg. Det kommer bli ett underbart äventyr. Den 20:e December kommer även min familj + familjen Andersson ner, dom vi var med i Thailand i Februari. Dom kommer bo på Koh Samui där också vi kommer befinna oss över Jul och Nyår och sedan förflyttar dom sig till Krabi. Vi kommer mer köra på känsla, dit vi har lust att åka, dit åker vi.

Nerräkningen har verkligen börjat.
Idag var jag och tog dom sista vaccinationerna, vilket resulterat i en gravt handikappad högerarm, och en halvt död vänsterarm.

Det känns som att tiden kommer gå super-snabbt tills på Onsdag för jag jobbar imorgon, ev. söndag och sen jobbar jag måndag och tisdag. Imornkväll blir det även utgång. Jag, Anna, Sandra A, Johanna V, Cristoffer och Sandra T. Sen ska jag till tandläkaren kvart över nio på lördags-morgonen. Underbar tajming. På kvällen blir det "avskedsfest" hos Liza med massa folk. Men jag måsta ta det lugnt och åka hem rätt tidigt utifall jag ska jobba på söndag. Men trevligt ska jag ha det ändå. Söndag kommer även bli den dagen där jag ska trycka in en sista shoppingtur där jag ska köpa viktiga saker. Bara att jag inte kommit på några viktiga saker än, men det kommer väl.

I början på veckan planerade jag även att jag skulle börja packa eftersom jag visste att jag inte kommer ha så mycket tid till det. Men självklart har jag inte börjat med det. Eller nu ljuger jag, jag har faktist lagt ner en tandborste, lite panodil och plåster i min röda neccesär. Duktigt! Men när det gäller kläder är det så sjukt svårt. Mitt motto när det gäller packningen är iallafall att "ju mindre jag tar med, desto mer kan jag shoppa". Jag har iallafall bestämmt mig för att den 21:e November bära ett par vita super-tunna linnebyxor, svart linne från koola anna och en grå långärmad tröja med knappar + ett par tygskor. Vad är mer passande en härlig, kall november-dag med Thailand i sikte?

Föresten, var och hämtade min lyxiga, vattentäta behållare i veckan. Vilken snygging. Måste säga att den har lite mer klass än plastvarianten med skruvkork jag köpte på Cypern i somras.

Okej, nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig. Längtar redan tills min väckarklocka ringer imornbitti vid kvart i sju-hugget.

Kommentarer
Postat av: Sandra

emma, ja kommer sakna dej nåt så sjukt mycke :/ får tårar i ögonen när ja läser de här :/

Postat av: Liza

Kan du inte ta kort och visa upp den där vattentäta väskan?? vill gärna se den i förtid, den låter tjusig!!

2007-11-16 @ 11:27:40
Postat av: Johanna PETTERSSON

det är så grymt sorgligt :( längtar tills du kommer hem

2007-11-16 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback