Vuxen?

Gjorde det omtalade vuxen-testet. Det visade sig att jag borde vara 20,4 år gammal. Vilken diff. Mycket smickrande. Näe, jag vet faktist inte om det är bra eller dåligt. Bra kanske eftersom jag är 19. Eller jag vet inte.

Tänkte häromdagen på hur gammalt det låter med 20 om man jämför med 19. Har jag fel eller? Känns faktist rätt läskigt att fylla 20. Det känns som att det förväntas så mycket av en när man är "vuxen". Tur att jag iallafall har fyra månader kvar som tonåring. Jaja, det medför ju en del positiva saker med att fylla 20 också, som till exempel Systembolaget. Det är ju inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag gjorde med det testet. Jag blev 14.5.

Postat av: joliee

haha vill med görea det testet:D

2007-11-07 @ 08:13:56
Postat av: Fabprague

Interesting.

2007-12-23 @ 23:48:07
URL: http://fabprague.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback