Mitt liv.

Okej, såhär ligger det till mina vänner och icke vänner.
Jag är 19 år, 20 i Mars. Viktigt!
Bor med min familj i ett hus utanför "underbara" Norrköping.
Mina favorit tv-program är Boston Tea Party, Girls of the Playboy Mansion, Scrubs, Project Runway, Andra Avenyn (Håkon) och det Amerikanska Top Model.
Gått Mode/Design-linjen på De Geergymnasiet.
Tog studenten i Juni.
Älskar allt som har med mode och design att göra, resa, mina vänner/familj, FC Barcelona och pengar.
Och så får vi inte glömma mat.
Just för tillfället jobbar jag på min pappas företag, vad jag kommer hitta på i framtiden vet jag inte riktigt än.
Något inom mode-branschen.
Och jag är rätt så säker på att jag kommer starta eget, någon gång framöver iallafall. Hmm.
Först ska jag resa massor, massor, massor.
Med en början på onsdag, om exakt en vecka.
Kommer hem runt 20:e Januari, betydligt brunare och betydligt fattigare.
En sak som är helt säker är att jag kommer sakna mina snuttisar när jag är borta

Ungefär såhär ser mitt liv ut från mitt perspektiv just nu eller snarare mer orkar jag inte skriva. Inte ett dugg intressant för er kan jag tänka mig. Men vet ni? Jag bryr mig faktist inte :)

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

Okej, jag är inte alls avis på att du ska till thiland så kort tid, nejnej inte alls!
haha :)

Postat av: sandra

Emmmaaaaa SKRUTT!

2007-11-15 @ 17:16:47
URL: http://sandraeandersson.blogg.se
Postat av: Vetleragna

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-05-07 @ 09:02:24
URL: http://vetleragna.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback