Jag är bakis.

Sandra kommer snart.
Vi ska in till staden, till Liza, där jag, Liza och Diana ska hålla en liten avskedsfest.
Har segat hela dagen.
Blir nog antagligen ingen alkohol ikväll, men kul ska det bli iallafall.
Det var trevligt igår och det blev en hel del dricka.
Kvart över nio i morse var jag hos Tandläkaren.
Hon klagade på min rökning och att jag haft en peircing i läppen som gjort att mitt tandskött har skafts bort lite.
Okej!
Jag har fått en blåsa i gommen sen jag åt en väldigt varm korv med bröd igår innan hemfärden.

Jaha, mycket intressant fakta.
Nu ska jag ner och fixa det sista.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tandläkare är överskattat!
hoppas der blir trevligt på eran avskedsfest. vi ses snutt

2007-11-17 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback