Purple rain

Idag var jag, Nadja och Liza på myrorna.. Liza hittade massssor, jag hittade en grym lila jacka.. I dig it! oh yes, oh yes!

Inte långt kvar tills fredag och jag har fortfarande massor att göra. Jag får bo i skolan dom här tre dagarna.

Project runway börjar imorgon, det gör mig så glaaaaaaaad.. I dig it alot!! Oh yes, oh yes!

Jag funderar på att ha mitt blinkande epelepsi halsband på lördag. Jag hoppas att det fortfarande är fungerande!

Jonas är klar med dvd:n från modevisningen. Det ska bli så kul att kolla på!!!!!! Oh yes, oh yes!!

Jag har fortfarande inte hittat min motivation, johanna sa förut att hon hade sett honom springa spåret, men eftersom det är min motivation som är borta har jag ju ingen motivation till att springa och leta. Det är klurigt det här!! What to do???

Anyway, nu ska jag ut och röka och sedan lägga mig o läsa.. Lipstick jungle.. Oh yes, oh yes!!
Sleep tight folks!! swingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna,,, din gud;)

mitt epelepsihalsband är i funktion:)
o det där med motivationen, jag skulle kanske kunna springa o ta fatt den om jag nu hittar den igen, men det kan vi ta senare. ohh, vill med se modevisningen igen:) me liiiiike so muuuuutch.
well , see you hunni...<3

2007-05-22 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback