Mösspåtagning

Idag har vi haft mösspåtagning, först ut utav de kommunala skolorna..
Efter det blev det en fika med jonna och sedan gick jag, Jossan, Diana, Nadja och Liza ner på stan och firade med en öl.

Annars har jag inte gjort mycket idag, bara slappat här hemma och upptäckt att jag har feber. Jag hoppas det inte blir långvarigt.
Skulle egentligen in till skolan imorgon, men nu blir det nog att stanna hemma och sova istället.
Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, stackaaars mig......

Nu sitter jag och väntar på att american idol ska börja.. det är en heeel halvtimma kvar, ännu mer stackars mig..

Jag försökte städa lite i mitt syrum förut men jag kom inte så långt, vet inte vart jag ska göra av allt.. måste få ut hyllor o grejjer så jag kan på plats med min overlock.. Får fundera vidare på hur jag ska lösa detta världsproblem...

bye dude, and have a very nice evening!! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback