Moi...

Har inte så mycket för mig och så hittade jag detta på någons blogg. Tisfördriv!

01. vad heter du? Emma
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte, när jag var mindre ville jag iallafall heta Kim.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig?  Vet inte om dom hade tänkt några andra..
04. vilket stjärntecken är du? Fishy-fishy
05. vilken årgång är du? 88
06. vart bor du? Utanför Nrkpg
07. bott utomlands eller varit utomlands? Icke bott utomlands, men rest rätt mycket. Jag älskar allt som har med Thailand att göra. Och i höst blir det ytterligare en tripp dit, som jag skrivit om i tidigare inlägg. I Juli ska jag även till Cypern, där jag inte varit förut, så det ska bli spännande.
08. flyttat antal gånger?
 sex eller sju kanske, minns inte exakt..
09. vart skulle du vilja bo? Absolut Thailand, åtminstonde ha ett hus så man kan vara där när det är tråk-väder här hemma, vilket iochförsig är rätt ofta.
10. vilken skolklass? Mode och design, sista året. Ca. 3 ½ vecka kvar tills studenten. Sorgligt, hemskt och stressigt.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Egen företagare.

Jaha det var ju kul, och vad ska jag hitta på nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback