Let me set the mood right, tralala

Lördagen den 26:e maj.. Diana fyller 19 år idag.. Congrats my löve!!!
Kvällen till ära har jag sytt en tröja.. den blev grym tycker jag allt.. Clubkids.. Jag har även målat mina naglar, neonrosa och svarta..

Nu diggar jag musik och dricker en cider. Om en timma och en kvart ska jag med bussen in till Liza. Sen vidare till Diana.. Jag tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll..

Anyway, så såg jag en skalbagge som gjorde en bakåtkullerbytta förut.. Bara man vill så går det, folks!

Om två veckor har jag tagit studenten. Det är helt sjukt, jag har inte fattat det än. Det tar nog ett tag.
Det blir att leva en fattig sommar med massa, massa jobb. Kanske åka på peace and love med Diana, we´ll see. Sen den 23 juli till 8 augusti åker jag, Anna och Johanna V till Cypern. Efter det blir det att jobba vidare för att sedan åka till Thailand 21 November. Vilket grymt år!!

"Let me set the mood right"

Kommentarer
Postat av: johanna ;)

jasså dom kan de med allså, o hur känns det då att du inte ens kan göra en kullerbytta:O? mjhiihh:$

2007-05-27 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback